site.btaПредизвикателствата пред приобщаващото образование на ученици със специални образователни потребности ще бъдат обсъдени на кръгла маса в НС

Предизвикателствата пред приобщаващото образование на ученици със специални образователни потребности ще бъдат обсъдени на кръгла маса в НС
Предизвикателствата пред приобщаващото образование на ученици със специални образователни потребности ще бъдат обсъдени на кръгла маса в НС
Снимка: Благой Кирилов/БТА, архив

„Приобщаващото образование на ученици със специални образователни потребности - добри модели и нови предизвикателства“ е темата на кръгла маса, която ще се състои на 25 март в Народното събрание. Форумът, който е по инициатива на народния представител от Комисията по образованието и науката Йорданка Фандъкова, ще започне в 12:30 часа в зала 134 на парламента, на площад „Княз Александър Първи“ 1, съобщиха организаторите.

Предвижда се на откриването на кръглата маса изказвания да направят народният представител Йорданка Фандъкова и министърът на образованието и науката Красимир Вълчев.

„Приобщаване на ученици със специални образователни потребности в институциите в системата на предучилищното и училищното образование - състояние и перспективи“ е темата, която ще представи пред участниците във форума директорът на Дирекцията „Приобщаващо образование“ в Министерството на образованието и науката Грета Ганчева. Директорът на Българския център за нестопанско право Надя Шабани ще говори за предизвикателствата пред интегрираната подкрепа на деца със специални образователни потребности.

На форума ще бъдат показани добри практики, прилагани от Образователния комплекс „Милея“ и от фондацията „Светът на Мария“. Поуките от опита на 23-о Средно училище “Фредерик Жолио-Кюри“ в приобщаващото образование и постигнатото от 140-о Средно училище „Иван Богоров“ за изграждане и управление на приобщаваща среда чрез обучение по изкуства в неспециализирани училища също ще бъдат представени на кръглата маса.

/ВБ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 09:11 на 26.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация