site.btaАнгел Апостолски за работата по рекламата за „Супербоул“: Беше ми предоставена пълна творческа свобода


Работата по проекта в Ню Йорк беше страхотно преживяване – забавно, перфектно организирано и най-важното - беше ми предоставена пълна творческа свобода, което помогна рекламата да стане толкова въздействаща. Това е ключово всеки път, когато искаш да предадеш толкова силно послание. Това казва режисьорът Ангел Апостолски, снимал първата реклама за „Супербоул“ (Super Bowl) с българско участие.
Апостолски е роден в Скопие, но има двойно гражданство (от България и Република Северна Македония), уточняват от екипа му. Има диплома от НАТФИЗ. Изгражда кариерата си у нас, като създава кампании за водещи международни и регионални марки. В България режисьорът е съдружник в продуцентската къщи PushPull. В момента подготвя първия си игрален филм.
„За първи път в историята, български режисьор заснема реклама за „Супербоул“ – едно от най-гледаните спортни събития в света. Апостолски е името зад смелата кампания на PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) – световната организация за защита на животните, излъчена по време на престижния телевизионен блок, където 30-секунден рекламен спот струва внушителните 8 милиона долара“, коментират от екипа на режисьора.
По думите им това е исторически момент, тъй като е първата поява на PETA в реклама на „Супербоул“ – платформа, гледана от стотици милиони зрители, а за България и региона постижението е още по-значимо, защото поставя Ангел Апостолски сред малцината европейски режисьори, които са имали честта да работят за това събитие.
Рекламите, режисирани от Апостолски, са част от кампанията на PETA, наречена „Съвестните мафиоти“, която предизвиква статуквото в модната индустрия и осмива носенето на естествени кожи и вълна, и е определена като „най-смелата досега“.
„Дори и най-коравосърдечните мафиоти имат сърце – поне когато става въпрос за животните. Визията на Ангел Апостолски перфектно улавя абсурдността на носенето на кожа или вълна в днешно време", казва вицепрезидентът на организацията – Лиса Ланге. Кампанията цели да провокира зрителите на „Супербоул“ и да ги вдъхнови към етичен избор в модата – без насилие върху животните.
/ДД
/ХТ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text