site.btaНов образователен формат насърчава предприемаческото мислене у учениците

EZ 15:44:32 27-01-2022
IS1541EZ.019
инициатива - предприемаческо мислене - ученици

Нов образователен формат насърчава предприемаческото мислене у учениците


София, 27 януари /Димитрина Ветова, БТА/
Инициативата "Предприемачи в клас" на сдружението Глобален предприемачески мониторинг България въвежда нов образователен формат в подкрепа на предприемаческото мислене в училищата в България. С предварително заснети видео интервюта учениците ще могат да се запознаят с вдъхновяващите предприемачески истории на 20 бързоразвиващи се, социалноотговорни български предприемачи, съобщиха организаторите на инициативата.
Новият видео формат е разработен в допълнение на вече утвърдената от "Предприемачи в клас" форма на срещи с ученици на живо - онлайн или в клас, на успешни практици в бизнеса. Професионално заснетите видеа са под формата на интервюта, поднесени по разбираем за младото поколение начин. Водещите на интервютата са дванадесетокласниците Николай Иванов и Мартин Димитров, които задават въпросите.
Според Светозар Георгиев, съосновател на "Телерик академия" и участник в инициативата "Предприемачи в клас": "Споделянето на натрупаните знания и опит е не само подтик на предприемчивостта на младите хора. То е споделяне на цялата магия между предприемачи, млади таланти, хора, които искат да навлязат в предприемаческата екосистема и да работят за своя успех".
"Предприемачи в клас" е интерактивна платформа, която дава възможност на учители от цялата страна и представители на бизнеса да се свързват и работят заедно в полза на бъдещи млади успешни лидери. Иновативната инициатива има за цел, чрез лични истории и последващи дискусии, учениците да научат повече за предизвикателствата по пътя към успеха на предприемачите, за необходимите качества и умения за създаването и развиването на успешен бизнес.



/ИС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 20:04 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация