site.btaРазнообразни ваканционни занимания в Разградската библиотека осмислиха свободното време на над 650 деца
За поредна година в продължение на два месеца малки и по-големи момичета и момчета избраха да прекарат ползотворно дните от ваканцията си с книги и забавления в Детския отдел на Регионалната библиотека „Проф. Боян Пенев“ в Разград.
Разнообразни тематични занимания, организирани от библиотечните специалисти в рамките на инициативата „Приказна ваканция“ осмислиха свободното време на над 650 деца от града и гостуващи на баба и дядо през лятото, каза за БТА директорът на Разградската библиотека Димитър Петров. Той обясни, че по време на лятната инициатива малките приятели на библиотеката се учили на ценности, посредством различни методи, използвайки посланията от книгите, филмите и социалните контакти.
"Докато едни играят, други се потапяха в царството на книгите или откриваха любопитни факти от енциклопедиите, а трети рисуваха и оцветяваха любими приказни герои. Специално място бе отделено на приказните филмотеки и на модерните технологии. Успоредно с това децата намериха и нови приятели при нас", разказаха библиотекарите. Те благодариха за всяка една от тези над 650 детски усмивки в „Приказна ваканция”. Думи на благодарност отправиха и за всички изказани положителни впечатления от страна на родители и близки на децата, обединени в едно „С любов пристигаме при книгите”. Признателност изказаха и на своите партньори – Центъра за ученическо техническо и научно творчество, Центъра за извънучилищна подготовка „Резонанс“ и Академия „Тиара”.
За спомен от участието си в летните занимания малките читатели получиха от ръководството на библиотеката специални грамоти с пожелание да бъдат любознателни и да продължават да разгръщат книгите, в които е пълно с вълшебства и знание.
Директорът на културната институция Димитър Петров заяви, че библиотеката не само през лятото, а и през всички останали сезони е с отворени врати с различни инициативи, игри и забавления за всички малки читатели.
/ХК/
news.modal.header
news.modal.text