site.btaАртистите от „Фантомът на операта“ пред БТА: В София вече се чувстваме като у дома си

Артистите от „Фантомът на операта“ пред БТА: В София вече се чувстваме като у дома си
Артистите от „Фантомът на операта“ пред БТА: В София вече се чувстваме като у дома си
Част от изпълнителите във „Фантомът на операта”, в НДК, часове преди постановката. От ляво надясно – Бриджит Костело, Надим Нааман, Лара Мартинс, Дъги Картар, Джорджия Уикинсън. Снимка: Минко Чернев/БТА

В София вече се чувстваме като у дома си. Тук се върнахме при приятели. Обожаваме България. Това казаха пред БТА част от артистите в мюзикъла „Фантомът на операта“, който се завръща у нас за втори път тази година. 

От 29 август до 5 септември в зала 1 на НДК предстоят общо девет представления. След София екипът заминава за Лисабон, след това – за Базел, Прага и Антверпен, Прибалтика и Скандинавието. 

„Връщаме се тук заради невероятното посрещане, което имахме първия път. Целият ни екип беше единодушен, че трябва да дойдем отново“, каза Дъги Картър. Той изпълнява ролята на Раул.

„Този прекрасен град – София, е единственият от турнето, в който се връщаме за втори път. И това ни прави много щастливи и нетърпеливи да се срещнем с публиката тук – за да им предадем част от нашата енергия и ентусиазъм“, каза Надим Нааман, изпълняващ ролята на Фантома. „Между двете гостувания в София имах доста участия в Европа и Близкия Изток, но те не бяха свързани с други представления, а просто концерти. Моята съдба сега, на този етап от моя живот, е свързана с Фантома, и затова нямам търпение да се завърна и да пея в този мюзикъл“, каза още той.

„Никога нищо не е завинаги. Много артисти са минали през тази роля и през това шоу, и това също е хубаво. Другото хубаво нещо е, че „Фантомът на операта“ е мюзикъл, в който можеш да се завръщаш и да се развиваш. Аз започнах в хора, след това бях Раул, сега съм Фантома, може би, в бъдеще бих могъл да бъда някой друг“, смята Надим Нааман.

„Аз съм в шоуто от много, много години. Това е роля, която харесвам, от една страна, а от друга страна, не спират да ме канят, за което съм много благодарна. Така че нищо чудно, „Фантомът на операта“ да се окаже моя съдба завинаги“, каза с усмивка Лара Мартинс (Карлота).

Бриджит Костело, в ролята на Кристин Дайе, е у нас за първи път. Казва, че от колегите си е чула само хубави думи след първото им гостуване у нас: „Казаха ми, че са влюбени в хората тук, в храната, във времето, и че София е прекрасен град, и че нямат търпение отново да се срещнат с българската публика, която ги е приела по невероятен начин“.

Костело живее в Австралия, където преподава пеене на деца. „За мен е много полезно, че има и друг изпълнител на моята роля. По този начин имаш време да си починеш, да дадеш малко свобода на гласа си и на тялото си. Защото е доста натоварващо да пееш четири пъти в седмицата“, каза още тя.

„Удивителното, че играем пред коренно различни аудитории. Наскоро играхме за първи път в Саудитска Арабия. Там енергията е уникална“, каза Бен Марк Търнър, музикален директор и диригент. 

Радваме се, че тук срещаме хора, които истински обичат театъра, закърмени са с него и имат отношение, коментира Джеймс Билиос, изпълнителен продуцент и управляващ директор на Broadway Entyertainment Group. „Затова бихме се върнали тук отново, с друга продукция. Ние не правим твърде много представления, но за сметка на това поддържаме високо ниво“, каза той. 

Билиос посочи, че е впечатлен от фантастичната по думите му акустика в зала 1 на НДК, и че у нас не са се наложили някакви огромни подобрения в тази посока.

„Много рядко правим промени в декорите. Обикновено, тези промени са почти незабележими“, каза Стивън Барлоу, режисьор. „В Саудитската Арабия трябваше да направим по-големи размествания, защото те имат много стриктни закони, свързани с близостта. Но междувременно се появи някакъв държавен служител и каза, че няма нужда да правим нищо“, каза още той.

„В Лисабон сме продали близо 30 000 билета. Общата им стойност отговаря на 15 000 продадени билета в Швейцария. В Швейцария цената на билетите е два пъти по-висока. В южната част на Европа цените са по-ниски, както и в северната част. Само в няколко страни се продават много скъпи билети – това са Белгия, Швейцария, Люксембург. Там хората са много богати и за тях няма значение дали ще похарчат 300 или 400 долара за билет“, разказа още Джеймс Билиос.

Както писа БТА, европейско турне на „Фантомът на операта" започна в София през април 2024 г., с 45 000 зрители, присъствали на 14-те представления. Оригиналният запис на лондонския актьорски състав става първият в британската музикална история, изкачил се до номер 1 в класациите, превръщайки се в най-продавания запис на мюзикъл за всички времена, с над 40 милиона копия по цял свят.

/РБ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:19 на 27.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация