Най-голяма потребност от размествания има в учебните програми по български език и литература. След това се нареждат математиката и географията и икономиката. Това става ясно от приключилия преглед на всички програми по общообразователните предмети от първи до десети клас, съобщи пресцентърът на Министерството на образованието и науката (МОН). В него са взети предвид мненията на работни групи с участието на 210 учители и резултатите от три специално организирани допитвания - от анкети сред преподавателите и сред учениците от трети до десети клас, в които се включиха съответно почти 18 000 педагози от цялата страна и 5200 деца и младежи, както и от социологическо проучване сред родители и деца, проведено от Центъра за обществени и политически изследвания "Галъп интернешънъл Болкан".
За да прочетете цялата статия
Продължете да четете с абонамент
Вижте условията
/ТС/