site.btaЗабавя се увеличаването на абонатите на "Нетфликс"

IF 10:12:31 21-01-2022
ES1009IF.009
САЩ - компании - технологии - резултати

Забавя се увеличаването
на абонатите
на "Нетфликс"


Ню Йорк, 21 януари /БТА/
"Нетфликс" (Netflix) приключи 2021 година със световните успехи на "Squid Game" и "Casa de Papel", но рекордната им аудитория не прикрива забавянето на увеличаването на новите абонати, което тревожи инвеститорите, предаде Франс прес.
Стрийминг платформата вече има 221,8 милиона абонати, което е малко под очакваните 222 милиона, се казва в комюникето за резултатите за четвъртото тримесечие на компанията.
"Нетфликс" вече очаква само 2,5 милиона нови абонати за сегашното тримесечие спрямо 4 милиона в периода от януари до март 2021 година. Толкова нисък е бил тримесечният й резултат през далечната 2010 година, когато платформата е имала само 13,9 милиона абонати.
Реакцията на Уолстрийт не закъсня и акциите на калифорнийската група изгубиха до 20 на сто от стойността си в електронната търговия след закриването на сесията.
Компанията, която спечели от здравните ограничения през 2020 и началото на 2021 година, обяснява това забавяне на растежа на абонатите с различни фактори, включително Ковид-19, който продължава да оказва натиск върху икономиката и макроикономическите затруднения в различни части на света, най-вече в Латинска Америка.
"Няма нищо, което да куца при "Нетфликс", той просто се изправя пред все по-агресивна конкуренция. Така става по-трудно да се отличи и да привлече публиката", изтъква независимият анализатор Робърт Ендерле. /Росица Николова/


/ЕС/



news.modal.header

news.modal.text

Към 03:15 на 01.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация