site.btaЗапочва националната стажантска инициатива "Оставаме в България"


Започва националната стажантска инициатива на Съвета на жените в бизнеса в България, която за седма поредна година се провежда с подкрепата на А1. Инициативата е под надслов "Оставаме в България" и е насочена към представители на поколението Z, които са на стаж във водещи компании-членове на Съвета, съобщиха от оператора.
През 2025 година програмата ще е с удължен срок и в продължение на юли и август близо 70 участници ще преминат през общо 11 обучения. Участниците получават възможност в продължение на два месеца да преминат през единадесет специализирани обучения, сред които презентационни умения, управление на времето, емоционална интелигентност и изграждане на личен бранд в социалните мрежи. По време на двумесечната програма младите хора ще имат възможност да посетят 5 от водещите компании в страната, членове на Съвета, сред които А1, "Хюлет Пакард Ентърпрайз", "Лидл България", "Нестле България", "Уникредит Булбанк" и "Мото-Пфое".
По време на официалното откриване близо 70 стажанти от 10 компании бяха приветствани от Миглена Узунова-Цекова, старши директор "Човешки ресурси" в "А1 България" и Майя Пейчева-Такева, мениджър "Човешки ресурси" в "Хюлет Пакард Ентърпрайз България". На събитието Цекова коментира, че тази година компаниите предлагат два пъти повече обучения, с които да надградят знанията и уменията на стажантите. Целта на инициативата е младите хора да придобият ценен опит и да се запознаят от първо лице с реалната бизнес среда във водещите компании в страната.
/ВЙ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина