site.btaПотребителите избират дигиталните канали и при отпускането на големи кредити, показва анализ на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг"

Потребителите избират дигиталните канали и при отпускането на големи кредити, показва анализ на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг"
Потребителите избират дигиталните канали и при отпускането на големи кредити, показва анализ на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг"
Снимка: Кореспондент на БТА в Търговище Екатерина Христова, архив

Потребителите все повече разчитат на дигиталните канали, за да получат необходимото им финансиране, сочат данните от анализ на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг" (УКФ), получен в БТА.

За първите три месеца на годината изцяло дигитално отпуснатите потребителски кредити са се увеличили с една пета спрямо същия период на миналата година. Този ръст изпреварва нарастването на общия кредитен обем, което е знак за промяна на клиентските предпочитания в полза на дигиталните канали, посочват от УКФ.  

"Вече имаме и първия ни изцяло дигитално заявен, одобрен и усвоен потребителски кредит, на максималната стойност от 100 000 лв.", посочва Екатерина Панайотова, главен изпълнителен директор на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг", цитирана в съобщението.  По думите й времето, в което се отпуска един кредит, е все по-важен фактор за клиентите на банката. 

 

/ПИП/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 13:33 на 11.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация