site.btaПотребителите избират дигиталните канали и при отпускането на големи кредити, показва анализ на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг"


Потребителите все повече разчитат на дигиталните канали, за да получат необходимото им финансиране, сочат данните от анализ на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг" (УКФ), получен в БТА.
За първите три месеца на годината изцяло дигитално отпуснатите потребителски кредити са се увеличили с една пета спрямо същия период на миналата година. Този ръст изпреварва нарастването на общия кредитен обем, което е знак за промяна на клиентските предпочитания в полза на дигиталните канали, посочват от УКФ.
"Вече имаме и първия ни изцяло дигитално заявен, одобрен и усвоен потребителски кредит, на максималната стойност от 100 000 лв.", посочва Екатерина Панайотова, главен изпълнителен директор на "УниКредит Кънсюмър Файненсинг", цитирана в съобщението. По думите й времето, в което се отпуска един кредит, е все по-важен фактор за клиентите на банката.
/ПИП/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина