site.btaТърговската верига "Кауфланд" е реализирала стоки за 1,9 млрд. лв. от български доставчици през 2024 г. в магазините си у нас


Търговската верига "Кауфланд България" е реализирала стоки за 1,9 млрд. лв. от български доставчици през 2024 г. в магазинната си мрежа у нас, съобщават от компанията.
Близо 87 процента от доставчиците, с които ритейлърът работи, са български компании, отбелязват от веригата. Компанията посочва, че от началото на дейността си у нас през 2006 г. се стреми да стимулира националната икономика, помагайки на българските производители и търговци да развиват дейността си.
Изцяло от български производители са и всички продукти от собствената марка на ритейлъра "Брей!", чийто асортимент включва 147 артикула от почти всички продуктовите категории - плодове и зеленчуци, месо, колбаси, млечни храни, яйца, хляб, консервирани храни, плодови напитки, вино и захарни изделия. Техни производители са 54 български компании, с които веригата има дългосрочни договори.
От "Кауфланд България" отчитат, че за 2024 г. са инвестирали над 1 млн. лв. в контрол на качеството на продуктите, предлагани в магазинната й мрежа.
През 2024 г. към acopтимeнтa на "Брей!" са добавени девет вида пpecни подправки, с което общият брой на пресните плодове и зеленчуци от марката надвишава 25. През настоящата година се планира увеличаване на асортимента на марката с още 17 нови стоки. От веригата обясняват, че всички продукти преминават многостепенен контрол на качеството, включително анализи за над 700 пестицида. Качеството на плодовете и зеленчуците под марката "Брей!" е контролирано и чрез международните сертификати, които притежават производителите им. От веригата отчитат и увеличаване на интереса на потребителите към марката, като за 2024 г. има ръст с над 12 на сто от старта на марката.
Компанията е член на Сдружението за модерна търговия.
/ЕС/
news.modal.header
news.modal.text