site.bta"ТикТок" е марката с най-голям растеж на стойността през 2021 година
IF 11:01:01 26-01-2022
ES1057IF.009
Китай - технологии - компании - финанси
"ТикТок" е марката с най-голям растеж
на стойността
през 2021 година
Пекин, 26 януари /БТА/
Социалната мрежа "ТикТок" (TikTok), известна с кратките си видеа и много харесвана от младежите, е била най-качваното приложение през 2021 година и отчита огромно покачване на стойността на марката си, макар и без да успее да достигне Топ 10 на големите американски технологични компании. Това сочи проучване на "Бренд файненс" (Brand Finance), основаващо се на различни данни като облик, постижения и оборот и цитирано от Франс прес.
"ТикТок" заема 18-а позиция в класацията на "Бренд файненс", но е с най-силно изкачване в списъка. Марката е достигнала международно признание само за няколко години и растежът й не показва никакви признаци на забавяне, коментира Бертран Шове, генерален директор на "Бренд файненс, цитиран в комюнике.
Компанията майка на "ТикТок" - "БайтДенс" (ByteDance), отчита увеличение на оборота със 70 процента за една година до около 58 милиарда долара през 2021 година.
"ТикТок" обаче не успява да достигне 10-те американски технологични мастодонта. "Епъл" (Apple) запазва титлата си на най-скъпа марка в света, първата, която достигна 3 трилиона долара пазарна капитализация.
Следват "Амазон" (Amazon), "Гугъл" (Google) и "Майкрософт" (Microsoft), а "Фейсбук" (Facebook) е на седмо място.
Друг забележителен елемент в проучването е засилването на американско-китайската ос. Две трети от марките в класацията на 500 компании са от САЩ (49 процента) и Китай (19 процента). Като се прибавят всички марки, Франция застава на 5-о място в класацията по географски регион, изпреварена от Германия и Япония. /Росица Николова/
/ЕС/
ES1057IF.009
Китай - технологии - компании - финанси
"ТикТок" е марката с най-голям растеж
на стойността
през 2021 година
Пекин, 26 януари /БТА/
Социалната мрежа "ТикТок" (TikTok), известна с кратките си видеа и много харесвана от младежите, е била най-качваното приложение през 2021 година и отчита огромно покачване на стойността на марката си, макар и без да успее да достигне Топ 10 на големите американски технологични компании. Това сочи проучване на "Бренд файненс" (Brand Finance), основаващо се на различни данни като облик, постижения и оборот и цитирано от Франс прес.
"ТикТок" заема 18-а позиция в класацията на "Бренд файненс", но е с най-силно изкачване в списъка. Марката е достигнала международно признание само за няколко години и растежът й не показва никакви признаци на забавяне, коментира Бертран Шове, генерален директор на "Бренд файненс, цитиран в комюнике.
Компанията майка на "ТикТок" - "БайтДенс" (ByteDance), отчита увеличение на оборота със 70 процента за една година до около 58 милиарда долара през 2021 година.
"ТикТок" обаче не успява да достигне 10-те американски технологични мастодонта. "Епъл" (Apple) запазва титлата си на най-скъпа марка в света, първата, която достигна 3 трилиона долара пазарна капитализация.
Следват "Амазон" (Amazon), "Гугъл" (Google) и "Майкрософт" (Microsoft), а "Фейсбук" (Facebook) е на седмо място.
Друг забележителен елемент в проучването е засилването на американско-китайската ос. Две трети от марките в класацията на 500 компании са от САЩ (49 процента) и Китай (19 процента). Като се прибавят всички марки, Франция застава на 5-о място в класацията по географски регион, изпреварена от Германия и Япония. /Росица Николова/
/ЕС/
news.modal.header
news.modal.text