site.bta"Дойче бан" спира да предлага на пътниците наливна бира при пътувания на дълги разстояния
Германската държавна железопътна компания "Дойче бан" (Deutsche Bahn) обяви днес няколко промени в кетъринг услугите за дълги разстояния, една от която включва спиране на предлагането на наливна бира във вагон-ресторантите, предаде ДПА.
Между февруари и май е планиран и пилотен проект за тестване на безкасов кетъринг, допълват от компанията.
Бирата е най-популярната категория напитки във влаковете на дълги разстояния в Германия, заедно с кафето, обяви "Дойче бан", но добави, че пътниците все повече търсят широка гама от напитки, особено бутилирана бира. Делът на наливната бира е намалял от 50 на сто на около 15 на сто през последните десет години, съобщи компанията.
От февруари жп операторът планира да разшири и гамата си от бутилирани бири. "В бъдеще клиентите ще могат да избират между седем различни бири в стандартната гама, плюс допълнително специално издание", допълват от компанията.
Половината от всички плащания в кетъринг услугата на борда вече са безкасови. След оценка на тестовата фаза "Дойче бан" ще прецени дали да разшири безкасовата си услуга за кетъринг.
Предстои разкриването на допълнителни 100 щатни бройки за обслужване на бордовото хранене, обяви компанията, като допълни, че допълнителен персонал ще бъде разположен в райони, където се очаква търсенето да е по-голямо.
В момента има 3200 служители в кетъринга, докато 410 бистра и ресторанта работят всеки ден в междуградската железопътна мрежа на Германия, по данни на железопътния оператор.
Продажбите от кетъринг на борда през 2023 г. са били в размер на около 110 милиона евро (115,5 милиона долара), като най-продаваната напитка е била капучиното, а топлата багета с шунка и кашкавал е най-продаваната храна, обяви "Дойче бан".
/СС/
news.modal.header
news.modal.text