site.bta"Декатлон" отваря нови 60 магазина в Германия до 2027 г.
Френската верига за търговия със спортни стоки "Декатлон" (Decathlon) сериозно ще разшири присъствието си в Германия и планира да увеличи броя на магазините си от 86 сега до 150 към края на 2027 г., предаде ДПА.
Компанията планира да инвестира до 100 милиона евро за строеж на нови магазини и модернизация на вече съществуващите, което ще доведе до откриването на нови работни места, заяви шефът на "Декатлон" за Германия Арно Соре.
До края на годината компанията ще открие два нови магазина - малък аутлет в централната гара на Потсдам и по-голям в център на Хамбург. Планирани са и нови магазини в регионите на Нюрнберг, Фрайбург, Рощок, Оберхаузен и Касел.
Според Щефан Кайзер, директор в "Декатлон", отговарящ за експанзията, компанията възнамерява да се възползва от икономическата несигурност и да се сдобие с опразнени търговски площи, за да се приближи до клиентите си.
Новите магазини на "Декатлон" ще отворят врати най-вече във вече съществуващи търговски центрове и пешеходни зони и ще бъдат фокусирани върху специфични спортове, за да задоволят местни претенции. В Мюнхен, например, е планирано да отвори врати магазин с акцент върху екипировката за планински спортове.
Германският пазар на спортни стоки е силно конкурентен и се оценява на милиарди евро. Водеща е "Интерспорт" (Intersport) с годишни приходи от 3,5 милиарда евро, следвана от "Спорт 2000" (Sport 2000) с 2,95 милиарда евро. За сравнение приходите на "Декатлон" са "едва" 1,1 милиарда евро.
/СЛС/
news.modal.header
news.modal.text