site.bta"Хайнекен" е продал малко повече бира през летните месеци в сравнение с миналата година


През третото тримесечие нидерландската пивоварната компания "Хайнекен" (Heineken) е продала малко повече бира, отколкото през същия период на миналата година, съобщава сайтът Ню. Потреблението се увеличава в Европа и региона на Африка/Близкия изток, докато продажбите в САЩ и Азиатско-тихоокеанския регион са разочароващи.
В световен мащаб Хайнекен е продал с 0,7 процента повече бира, отколкото през същия период на миналата година. Нидерландската пивоварна пострада значително от разочароващото лятно време в Европа, което доведе до по-малко пълни тераси на открито. Тогава групата продаде с 4 процента по-малко бира в световен мащаб.
Въпреки увеличеното количество на продадената бира и други напитки приходите на компанията са се понижили с 5,5 на сто до 9,07 млрд. долара в периода юли-септември.
Като цяло бизнесът ни продължава да се развива в съответствие с нашия план, въпреки че някои пазари са в трудни условия", заяви изпълнителният директор Долф ван ден Бринк.
Хайнекен, известен и с марките си "Амстел" и "Десперадос", запазва прогнозата си за печалбата за тази година
/СЛС/
news.modal.header
news.modal.text