site.btaБългарското "дигитално меню" ще бъде представено на "Експо 2020" в Дубай
IF 14:11:31 31-01-2022
ZM1407IF.002
Дигитално меню - изложение - Дубай
Българското "дигитално меню"
ще бъде представено
на "Експо 2020" в Дубай
София, 31 януари /Мирослава Митова, БТА/
Българската платформа за дигитализация на хотели и заведения "ТъчМеню" (TouchMеnu) ще бъде представена на изложението "Експо 2020" в Дубай, съобщиха от компанията.
Международното събитие стартира през октомври 2021 г., а на 2 февруари 2022 г. българският павилион ще бъде домакин на Бизнес форум, посветен на балнеологията, като част от програмата на тематична седмица "Уелнес и СПА".
"Поставихме си за цел да създадем иновация, която да дигитализира хотелиерския и ресторантьорския бранш. Затова по време на пандемията през последните две години се оказахме в позицията да помогнем на двата най-засегнати отрасъла в кризата, свързана с мерките за социално дистанциране. Бързо увеличаващата се база от клиенти в България показва, че успяваме да постигнем тази цел и вече е време да потърсим възможности за международно присъствие. Наблюденията ни както в Европа, така и в Близкия Изток са, че дигиталните менюта набират популярност, но нашето желание е да дадем интерактивен канал за комуникация. Платформа, която наистина да работи, а не статично меню", заяви Тодор Бобев, създател на приложението и изпълнителен директор на "Тъч Меню ЕлТиДи" (Touch Menu Ltd.).
"ТъчМеню" е създадено първоначално като дигитално меню за заведения, но през последните години навлиза и в туристическия бранш, предлагайки множество функционалности за хотели. То позволява на всяко заведение да има дигитализирано меню, достъпно през смартфона, което ограничава физическия контакт между клиенти и сервитьори. Искането на сметката и заплащането също се извършват по електронен път.
За хотелите платформата дигитализира отношенията с клиентите, включително поръчката на храна и напитки от стаята, резервирането на маса в ресторанта или на часове за спа или спорт, известяването на персонала за различни проблеми, както и информирането за туристически атракции в района. Намалява се нуждата от разпечатване на менюта и други хартиени материали и се създават нови маркетингови възможности за привличане на клиенти, обясниха създателите на платформата.
Бизнесът в Дубай си е поставил нелеката задача до три години да намали ползването на хартия с 50 процента и "ТъчМеню" дава решение как хотелите да се справят с предаването на нужната информация на гостите си по дигитален път, отбелязват от компанията.
/ЦМ/
news.modal.header
news.modal.text