site.btaОнлайн обучение на учители, с акцент върху изкуствения интелект, организира Службата на ЕС за интелектуална собственост

Онлайн обучение на учители, с акцент върху изкуствения интелект, организира Службата на ЕС за интелектуална собственост
Онлайн обучение на учители, с акцент върху изкуствения интелект, организира Службата на ЕС за интелектуална собственост
изображение: Патентно ведомство

Европейската обсерватория за нарушаване на правата върху интелектуалната собственост към Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост (СЕСИС/EUIPO) отправя покана за онлайн обучение на учители, с акцент върху изкуствения интелект (ИИ) и използването на инструменти на ИИ в образованието, заложени в рамката на компетенциите на ЕС, съобщиха от Патентното ведомство.

Тъй като изкуственият интелект продължава да променя образователния пейзаж, от решаващо значение е преподавателите да бъдат подготвени със знания и умения, за да могат ефективно да интегрират тези технологии в своите преподавателски практики.

Обучението има за цел да даде практически поглед върху използването на ИИ и неговите приложения в образователния сектор;  да представи етичните последици и правата върху интелектуалната собственост, свързани с използването на ИИ в класните стаи, както и да запознае аудиторията с най-добри практики за гарантиране на законосъобразно и етично използване на ИИ при създаването на образователно съдържание. 

Онлайн събитието ще се състои на 26 септември 2024 г. (четвъртък), от 10:00 до 13:00 часа Централноевропейско време. Домакин на обучението е Службата на ЕС за интелектуална собственост.

Регистрацията е отворена ТУК.

Съобщението е направено в рамките на партньорската инициатива между БТА и Патентното ведомство на България, която предвижда в съвместната рубрика "Създадено в България" всяка седмица да бъдат представяни както вписаните в "Златната книга на Патентното ведомство" българи, така и дейността на Патентното ведомство. 

/СЛС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 14:08 на 21.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация