site.btaБизнесът на Виктория Бекъм не е пострадал от спада на разходите за луксозни стоки

Бизнесът на Виктория Бекъм не е пострадал от спада на разходите за луксозни стоки
Бизнесът на Виктория Бекъм не е пострадал от спада на разходите за луксозни стоки
Снимка: AP/Vianney Le Caer

Марката за мода и козметика на попзвездата и дизайнер Виктория Бекъм се е справила добре със значителния спад в луксозния сектор и продажбите са скочили рязко миналата година, предаде ДПА.

Компанията "Виктория Бекъм" ООД е съкратила загубите си за годината благодарение на силното търсене на премиум козметични продукти, според подадени неотдавна счетоводни данни.

Марката е регистрирала оперативна загуба от 200 000 британски лири (260 000 долара) за 2023 г., което е подобрение спрямо загуба от 900 000 милиона година по-рано.

По-добрата доходност се дължи на увеличението на продажбите в трите основни бизнес направления - продажби на едро, онлайн продажби и в емблематичния магазин за търговия на дребно в Мейфеър. 

Ръководни лица в компанията заявиха, че растежът е подпомогнат от силното търсене на продуктите за разкрасяване с пускането на първата колекция аромати с името "Виктория Бекъм" през годината.

"Поради успешното репозициониране на бизнеса, 2023 беше много силна година за компанията и ще продължим да сме свидетели на здравословна траектория на растеж, тъй като искаме да наложим "Виктория Бекъм" като глобална модна къща за луксозни стоки". Това заяви Мари Льоблан, главен изпълнителен директор на "Виктория Бекъм" ООД.

"Ще продължим да изграждаме верига от лоялни потребители благодарение на ревютата на Парижката седмица на модата и нови партньорства, като резултатите от пряко ориентираните към клиентите канали и кожените стоки са особено положителни", добави тя.

Преди седмица Виктория Бекъм обяви също, че ще участва "зад кулисите" в сериал на "Нетфликс" (Netflix) за нейния бизнес.

Тя основава бизнеса си през 2008 г., като има офиси в Лондон и Ню Йорк, а през 2017 г. продава дял от него на частната инвестиционна компания "НИО инвестмънт партнърс" (NEO Investment Partners) за около 30 милиона британски лири.

"В контекста на трудната среда "Виктория Бекъм груп" запази много високия си растеж с увеличение от над 50 на сто на годишните приходи през 2023 г. и подобряване на печалбата преди лихви, данъци, обезценяване и амортизация (EBITDA)", каза основателят на НИО Дейвид Белхасен. 

"Екипът ни работи упорито, за да продължи да изгражда "Къщата на Виктория Бекъм" върху още по-солидни основи", добави той. 

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:16 на 28.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация