site.btaБългарска верига за хранителни продукти се присъедини към Сдружението за модерна търговия


Българската верига за хранителни продукти "Минимарт" (Minimart) се присъедини към членовете на Сдружението за модерна търговия, съобщиха от сдружението.
Веригата, чиито магазини са с търговска площ между 50 и 120 кв. м, стартира дейността си през март 2023 г. Зад марката стои компанията "БГК" АД. Веригата има 95 опериращи магазина в София, Пловдив, Бургас, Пазарджик, Перник и Асеновград. От компанията отчитат високи темпове на растеж, като до края на годината се очаква да имат 150 обекта, навлизайки и в други градове на страната, се посочва в съобщението.
От основаването си през 2010 г. Сдружението за модерна търговия обединява едни от най-големите търговски вериги с над 750 обекта и близо 24 000 служители в цялата страна, отбелязват от сдружението. Членовете му са компании в търговията с бързооборотни стоки, бяла и черна техника, продукти за грижа за здравето, дрогерийни продукти и строителни материали и оборудване.
По данни на Института за пазарна икономика съвкупният ефект, измерен през създаденото пряко и допълнително вътрешно търсене от дейността на компаниите от модерната търговия през 2022 г., надхвърля 11 840 млн. лева, посочват още от СМТ.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text