site.btaОБНОВЕНА Отстраняването на проблема с дублираното отчитане при плащане с карти се очаква най-късно до края на деня, съобщиха от ДСК за БТА


От ДСК съобщиха за БТА, че техническият екип на банката работи с много висок приоритет, за да се отстрани дублираното отчитане на операции с карти буквално до час или най-късно в рамките на деня.
Това ще стане автоматично, не е нужно действие от страна на клиентите, уточниха от банката.
По-рано ДСК съобщи на сайта си, че има проблем с дублирано отчитане при плащанията с банкови карти.
"Уважаеми клиенти, в случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и вследствие на това грешни салда, моля да ни извините. Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност. Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка", посочиха от банката на сайта си.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text