site.btaОсновният ни приоритет е да продължим програмата и реформата в областта на маркетинговите и рекламни политики, заяви министърът на туризма в оставка
Основният ни приоритет е да продължим програмата и реформата в областта на маркетинговите и рекламни политики, а именно повече прозрачност и ефективност и за първи път в партньорство с бизнеса и общините. В резултат на тази реформа, само с пет милиона лева, вложени ефективно и правилно, имаме 70 процента възвръщаемост ранни записвания на британски пазар за 2024 г., 30 процента за 2025 г. и 20 процента на пазар Германия. Това каза министърът на туризма в оставка Зарица Динкова по време на отчета за свършеното от правителството през изминалите девет месеца.
Вторият ни приоритет е да подпомогнем хотелиерите за повишаване на качеството и конкурентоспособността чрез иновации и устойчивост, каза министърът. Продължаваме политиките на прозрачност и отвореност и пример за това е промяната в процедурата за отдаване на плажовете чрез търг с явно наддаване, посочи Динкова.
Работим за намаляване на административната тежест за бизнеса, за модела на задължителния Гаранционен фонд като елемент от национална защита срещу несъстоятелност на туристическите организатори и гарантиране на по-добра защита на потребителите. Разработва се и мобилно приложение за промотиране на туристическите обекти и маршрути. Работи се и по проекта за създаване на Дом на розата в София, каза още министър Динкова.
/ВЙ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text