site.bta"Бийонд Мийт" пуска нов безмесен бургер с 60 на сто по-малко наситени мазнини и протеин от червена леща
Компанията за производство на безместни алтернативи на различни продукти от животински произход "Бийонд Мийт" (Beyond Meat) ще пусне през пролетта нова версия на своя растителен бургер в магазините за хранителни стоки, залагайки, че още по-здравословна версия на нейните бургери ще привлече обратно потребителите, предаде Си Ен Би Си.
Опитът на "Бийонд Мийт“ да съживи пазара идва на фона на спад в продажбите на дребно на безместни бургери и други алтернативни продукти от 33,6 на сто спрямо година по рано, по данни на аналитичната компания "Съркейна" (Circana).
През третото тримесечие на фискалната година на компанията (съвпадащо с календарната - бел. ред.) продажбите спаднаха с 29 на сто спрямо резултата й от предходните две години.
Пазарната капитализация на "Бийонд Мийт" се понижи до 463 млн. долара, след като преди четири години и половина бе оценявана на 14,14 млрд. долара. Само са година акциите на компанията са се понижили с 60 на сто.
В новите продукти на компанията, които имитират говеждо месо, от "Бийонд Мийт" твърдят че има по-малко натрий и наситени мазнини от всички предлагани от компанията месни алтернативи досега.
Новият бургер използва масло от авокадо, което намалява наситените мазнини с 60 на сто до два грама. "Бийонд Мийт" също намалява натрия в растителното месо с 20 на сто. Списъкът на съставките е по-кратък, но включва други нови добавки, като протеин от червена леща и др.
Новият безмесен бургер е с най-голямото подобрение в рецептата от представянето му през 2016 г., според изпълнителния директор на "Бийонд Мийт" Итън Браун. "Мисля, че новят бургер представлява по-скоро скок напред, отколкото малка еволюционна крачка, допълни каза още Браун, цитиран от Си Ен Би Си.
Очаква се "Бийонд Мийт" да отчете резултатите си за четвъртото тримесечие след края на търговията на 27 февруари.
/СС/
news.modal.header
news.modal.text