site.btaБългарски оранжерийни производители ще участват на изложението "Фрут логистика" в Берлин през февруари

Български оранжерийни производители ще участват на изложението "Фрут логистика" в Берлин през февруари
Български оранжерийни производители ще участват на изложението "Фрут логистика" в Берлин през февруари
Снимка: БАПОП

Българската асоциация на производителите на оранжерийна продукция (БАПОП) ще представи нови идеи и българския опит за подобряване на производителността в производството и търговията с пресни плодове и зеленчуци на водещото международно специализирано изложение "Фрут логистика" (FRUIT LOGISTICA) 2024 в Берлин от 7 до 9 февруари, съобщиха от БАПОП.

На колективния щанд на страната ни продукцията си ще представят "Екофрут К и К", "Дейв-2007", ЗП Петя Нановска, "Геосемселект", "Амитица" и други. Българското участие се организира от БАПОП с подкрепата на Министерството на земеделието и храните и Държавен фонд "Земеделие".

За първи път родните производители ще акцентират върху решенията за оранжерии, които са една от ключовите теми на изложението тази година. Те ще покажат постиженията си в прилагането на модерно оборудване и технологии за контрол на температурата и светлината, опрашване на растенията, автоматизирани системи за прибиране на реколтата и съхранение, които създават оптимални условия за отглеждане и устойчиво предлагане на здравословна и вкусна продукция на пазара.

"Фрут логистика" е един от най-важните търговски панаири в индустрията и директен достъп до световните пазари с пълната гама от услуги и технически решения за производство и дистрибуция по цялата верига за доставки от производителя до крайния потребител. 

"За нас като асоциация и за нашите членове тези три дни в началото на февруари ще определят курса за успех на цялата финансова година в много отношения. Затова и ние от БАПОП се подготвяме за срещата с водещите представители в индустрията: изложители от над 90 страни и най-важните търговски посетители от 140 държави. Нашите оранжерийни производители планират прецизно предварително договорени срещи на щанда ни за нови пазари, за подкрепа на досегашните си клиенти и с нетърпение очакват възможността да представят своите първокласни продукти на колективния щанд с бранд на България", каза изпълнителният директор на БАПОП Теодора Кръстева.

Тя подчерта, че предстоящото участие се осъществява в условията на непрекъснато нарастваща себестойност на продукцията и инфлация на разходите. Високото ниво на внос подкопава конкурентоспособността на родните производители, а войната в Украйна поставя веригите за доставки под допълнителен натиск.

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:08 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация