Денг Бокинг, заместник-председател на Китайската агенция за развитие на международното сътрудничество:

site.btaБългарското вино има потенциал на китайския пазар и е добре да се предлага под общ национален бранд

Българското вино има потенциал на китайския пазар и е добре да се предлага под общ национален бранд
Българското вино има потенциал на китайския пазар и е добре да се предлага под общ национален бранд
Снимка: БТПП
България и Китай имат потенциал за развитие на сътрудничеството в туризма и хранително-вкусова промишленост. Това е станало известно на среща на председателя на Българската търговско-промишлена палата (БТПП) Цветан Симеонов със

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:46 на 27.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация