Денг Бокинг, заместник-председател на Китайската агенция за развитие на международното сътрудничество:

site.btaБългарското вино има потенциал на китайския пазар и е добре да се предлага под общ национален бранд

Българското вино има потенциал на китайския пазар и е добре да се предлага под общ национален бранд
Българското вино има потенциал на китайския пазар и е добре да се предлага под общ национален бранд
Снимка: БТПП

България и Китай имат потенциал за развитие на сътрудничеството в туризма и хранително-вкусова промишленост. Това е станало известно на среща на председателя на Българската търговско-промишлена палата (БТПП) Цветан Симеонов със заместник-председателя на Китайската агенция за развитие на международното сътрудничество (CIDCA) Денг Бокинг, съобщи БТПП на интернет страницата си.

Денг Бокинг е на посещение в България начело на делегация от Китайската агенция за развитие на международното сътрудничество, която включва представители на отделите за развитие на човешките ресурси, отговарящи за подготовка на курсове за обучение на чуждестранни участници.

Цветан Симеонов и гостът са дискутирали възможностите за свързването на български и китайски туристически фирми, с цел предлагане на пакетни услуги и посещение на съседни страни, освен България. Заместник-председателят на китайското ведомство е казал, че българското вино също има потенциал на китайския пазар и е препоръчал да се предлага под общ национален бранд.

Китайската агенция за развитие на международното сътрудничество подготвя трето обучение, специално създадено за представители на Българската търговско-промишлена палата (БТПП), което ще се състои през 2024 г., е съобщил Денг Бокинг. Агенцията организира над 2000 курса годишно с повече от 50 000 участници от цял свят.

Китайската агенция e правителствена организация, която има за цел да формулира стратегически насоки, планове и политики за чуждестранно сътрудничество. Тя е отговорна и за провеждането на семинари и обучения в Китай.

Цветан Симеонов е приветствал участниците в срещата и е изтъкнал, че организирането на подобни семинари за представители на български организации и бизнес са отлична възможност за развитие на двустранните търговско-икономически отношения. Той е отбелязал, че БТПП и посолството на Китай, са организирали вече две обучения в Китай за служители и партньори на Палатата - през 2019 и 2023 г.

Целта на срещата е била получаване на обратна връзка от участници в обученията, споделяне на опит, даване на препоръки за усъвършенстване на програмата. Участниците от българска страна - служители на БТПП, представители на браншови организации, регионални палати и членове на Палатата, са споделили наблюдения за ползата от посещения на технологични паркове, фирми и др.

 

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:04 на 15.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация