site.btaТуристическият бизнес не трябва да разчита за реклама само на министерството, смята експерт
Туристическият бизнес не трябва да разчита само на държавата и на общините за рекламата на бранша, каза днес Димитър Бойчев от неправителствената организация "НАПРЕД-Несебър", който е сред участниците във форума "БГ Туризъм - Лято 2023", организиран от БТА. Той посочи, че организацията вече е стартирала собствена инициатива и е направила клипове, популяризиращи всяко от населените места на територията на община Несебър. По думите на Бойчев те се разпространяват чрез социалните мрежи.
Зам.-министърът на туризма Ирена Георгиева припомни, че през тази година са направени няколко работни пътувания в Полша, Чехия, Израел, където българските бизнесмени са имали възможност да контактуват директно със свои потенциални партньори от тези държави. По думите й са били планирани такива бизнес посещения и в три града във Великобритания, но не са реализирани. Най-вероятно те ще се бъдат осъществени през септември или началото на октомври, допълни Георгиева.
Тя припомни, че амбицията на министерството е да бъде засилена рекламата на страната ни в социални мрежи. Ще се разчита и на работа с влиятелни блогъри, влогъри и инфлуенсъри, допълни Георгиева. По думите й министерството планира и турове за чуждестранни журналисти.
Генералният директор на БТА Кирил Вълчев призова бизнеса да се възползва от възможностите, които предлага агенцията, както и БНР с подкаста си за туризъм. БТА няма проблем да разпространява информация с имена на фирми и хотели, когато те предлагат нови продукти и нови възможности, обясни Вълчев.
/СС/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text