site.btaВенера на Ботичели става дигитално лице на рекламна кампания за туризма в Италия

Венера на Ботичели става дигитално лице на рекламна кампания за туризма в Италия
Венера на Ботичели става дигитално лице на рекламна кампания за туризма в Италия
Снимка: Фейсбук страница на „Open to meravigli“

Прочутата Венера от картината на Сандро Ботичели (1445-1510) „Раждането на Венера” се превърна в лице на нова рекламна кампания за популяризиране на Италия като туристическа дестинация, пише вестник „Ла Стампа“ в петъчния си брой.

Кампанията бе представена от министъра на туризма Даниела Сантанке, от министъра на външните работи Антонио Таяни и от министъра на спорта и младежта Андреа Абоди.

Инициативата стартира под името „Open to meravigli“ („Отворено към чудотворното“ - комбинация от английски и италиански думи). Тя има и страница във фейсбук - venereitalia23. 

Венера от оригиналната картина, която е част от колекцията на галерия „Уфици“, е стилизирана и от нея са взети само лицето, характерният наклон на главата и косата. Тя вече не е гола, а се появява облечена в дънки, поли, раирани моряшки фланелки. Момичето е заснето на фона на най-известните туристически места в Италия - тя си прави селфи на площад "Сан Марко" във Венеция, яде пица на брега на езерото Комо и кара колело близо до Колизеума. Както обясниха разработчиците на кампанията, Венера действа в съвременната роля на виртуален инфлуенсър.

     

/АКМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 10:21 на 29.03.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация