site.btaТодор Джиков: Изготвянето на маркетингова стратегия е основата, на която държавата трябва да стъпи, за да развива винения сектор

Тодор Джиков: Изготвянето на маркетингова стратегия е основата, на която държавата трябва да стъпи, за да развива винения сектор
Тодор Джиков: Изготвянето на маркетингова стратегия е основата, на която държавата трябва да стъпи, за да развива винения сектор
Снимка: Министерство на земеделието
Изготвянето на маркетингова стратегия е основата, на която държавата трябва да стъпи, за да развива винения сектор, каза заместник-министърът на земеделието Тодор Джиков по време на среща с представители на бизнеса. Срещата, на която присъстваше и

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 09:39 на 25.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация