site.btaГерманската верига "Лидл" планира да намали предлагането на продукти от животински произход по климатични съображения

Германската верига "Лидл" планира да намали предлагането на продукти от животински произход по климатични съображения
Германската верига "Лидл" планира да намали предлагането на продукти от животински произход по климатични съображения
Снимка: Пиксабей

Германската верига "Лидл" (Lidl) възнамерява значително да намали продуктите от животински произход в асортимента си. Това съобщи по-рано тази седмица Кристоф Граф, ръководител на снабдяването на компанията за германския пазар, предаде сп. "Шпигел".

По думите на Граф това решение е "безалтернативно", тъй като "не разполагаме с втора планета". Важно е да се държим по начин, отчитащ ограниченията на планетата, така че ресурсите й да са достатъчни за 10 милиарда души. Това може да бъде бъде постигнато, само ако намалее делът на месото в потреблението, посочва той.

По думите на Граф е важно потребителите да бъдат мотивирани в съответната посока, включително чрез тематичните седмици на веригата. Още през текущата година би трябвало процентното съотношение на животинските и растителните протеини в асортимента да бъде публикувано в доклада на веригата за устойчивостта на бизнес практиките й, а към 2025 г. делът на растителните протеини трябва постепенно да бъде повишен.

Освен за отговорност към климата, с тези планове компанията цели и да подобри имиджа си, най-вече пред по-младото поколение, посочва Граф.

Все пак "Лидл" ще продължи да следва основните принципи на търговията си, която е насочена към клиенти, търсещи по-изгодни цени, и ще продължи да продава месо, отбелязва "Шпигел".

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:14 на 29.03.2023 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация