site.bta"Фешън Съплай" е втората компания с IPO на BEAM пазара за 2022

"Фешън Съплай" е втората компания с IPO на BEAM пазара за 2022
"Фешън Съплай" е втората компания с IPO на BEAM пазара за 2022
Снимка: "Фешън Съплай"

Българският производител на мода "Фешън Съплай" (Fashion Supply) е втората компания с IPO на BEAM пазара през 2022 г.

Компанията със стабилен пазар в Европа предвижда да листне емисия от до 651 000 обикновени, поименни, безналични, свободнопрехвърляеми акции, всяка с номинална стойност 1 лв. и емисионна стойност 6,50 лв. Предлагането ще се осъществи на 20 юли 2022 г.

Целта на компанията е да набере 4 млн. лв капитал, с който да се насочи към следващите стратегически цели на бизнес модела си, изтъкват от "Фешън Съплай".

„Ще предложим инвестиция със стабилна доходност в дългосрочен план. Сред сериозните ни предимства за инвеститорите е по-голямата стабилност за сметка на по-ниската волатилност. Освен средствата, които търсим от ВЕАМ пазара, планираме да вложим и собствени - за сметка на част от бъдещите ни печалби“, казва Димитър Стойков, главен изпълнителен директор на "Фешън Съплай". 

Основният фокус на инвестиционния план ще бъде насочен към внедряване на поредния високотехнологичен проект на "Фешън Съплай" - нова система за дигитален печат на платове, допълване на производствената и складовата инфраструктура, както и създаването на собствен бранд. Компанията ще заложи и на устойчиви енергийни източници чрез изграждането на 250 киловата фотоволтаична централа, с която очаква да покрие собствените си производствени нужди и да предложи оперативен хедж срещу високата волатилност на енергийните пазари. 

Водещ мениджър по предлагането е инвестиционният посредник „МК Брокерс“ АД. Правен консултант по сделката е Адвокатско дружество "Бузалов и Чанова".

Благоевградската компания е проект на предприемача Димитър Стойков, който внедрява уникален, изцяло автоматизиран модел на работа в един от най-бързо нарастващите трендове – облекла с нестандартни размери. Модната компания е основана през 2010 г. като наследник на семеен шивашки бизнес, който се позиционира на международните пазари от 1990 г. От основаването си до края на 2019 г. бележи значителни ръстове в приходите си, се посочва в съобщението.

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:37 на 13.08.2022 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация