site.btaСлужителите с нови очаквания към работодателя след здравната криза, според проучване на "Мърсър"
![Служителите с нови очаквания към работодателя след здравната криза, според проучване на "Мърсър"](/upload/258627/34c88a145ecc4435820f7ec86eac346d-34c88a145ecc4435820f7ec86eac346d-774b2d04c08c4a6a8d1c238e0f8c1c70-ba6a3.jpg?l=1000)
![Служителите с нови очаквания към работодателя след здравната криза, според проучване на "Мърсър"](/upload/258627/34c88a145ecc4435820f7ec86eac346d-34c88a145ecc4435820f7ec86eac346d-774b2d04c08c4a6a8d1c238e0f8c1c70-ba6a3.jpg?l=1000&original=)
През последните две години компаниите съумяха да се адаптират към промените, да създадат и усъвършенстват инструменти за емпатия, за да подобрят условията на труд на сътрудниците си. Сега служителите имат нови очаквания към работодателя си.
/СС/
news.modal.header
news.modal.text