site.btaРаботодатели с визуална идентичност и отличаваща се марка реализират повече посещения, твърдят експерти

IF 15:40:01 02-12-2021
SS1536IF.007
работодатели - персонал - проучване

Работодатели с визуална идентичност и отличаваща се марка реализират повече посещения, твърдят експерти


София, 2 декември /Христо Воденов, БТА/
Работодатели, които имат визуална идентичност и са изградили отличаваща се работодателска марка, реализират между 10 и 12 пъти повече посещения, съобщава Jobtiger.bg.
Според кариерния сайт 86 на сто от анкетираните специалисти по човешки ресурси в международно проучване казват, че набирането на персонал се превръща все повече в маркетинг. Същевременно силната работодателска марка може да намали разходите за наемане с до 50 на сто и затова компаниите са готови да инвестират.
Платформата за търсене на работа обобщава тенденции от цял свят, за да предложи на работодателите ефективно напасване с кандидатите в условия на все по-голям недостиг на кадри. "Въпреки растящата безработица в някои от секторите е все по-трудно да се наемат кадри. И не, това не важи само за информационните технологии. Човешките ресурси, здравеопазването, бизнес услугите с висока добавена стойност са сектори, в които недостигът на хора е сериозен. Опитите ни показват, че все повече работата на специалистите човешки ресурси изисква маркетингов подход и успяват тези, които успеят да грабнат вниманието - често дори и визуално. В момента едва 10 на сто от работодателите ползват визуална идентичност и илюстрирани обяви. " коментира Светлозар Петров, управител на JobTiger.
Според директорите човешки ресурси най-често използваните визуализации са оригинални обяви за работа, корпоративни видеа, инфографики и постове в социалните мрежи. Сред най-ефективните подходи са и личните истории, в които служители се превръщат в посланици на марката - според данните мнението на служителите се ползва с между 3 и 5 пъти повече доверие от това на официалните говорители на компанията и изпълнителния директор. Диалогът също е определящ при вземането на решения - седем от десет анкетирани заявяват, че са променили мнението си за даден работодател, след като са видели, как и дали компанията отговаря на рецензии и запитвания.
За да отговори на тези нови особености на пазара на труда, платформата JobTiger стартира съвместно със студиото за анализ, визуализация и разпространение на информация InfoGraffiti нови предложения, пише в съобщенето. Работодателите ще имат възможност да включат в битката за талантите изграждане на визуална работодателска идентичност, видеа, визуализирани обяви и виртуални ментори, с който кандидатите да общуват, като се използва каналa за комуникация Employer Branding by JobTiger. Компаниите могат да получат съвети и съдействие при оформяне на профилите си от специалисти по визуална комуникация./СС/



news.modal.header

news.modal.text

Към 07:28 на 30.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация