site.btaОБНОВЕНА На машиниста на маневрената машина му е прилошало, затова не е успял да спре на 15 метра от влака, каза Георги Гвоздейков за инцидента на Централна гара

На машиниста на маневрената машина му е прилошало, затова не е успял да спре на 15 метра от влака, каза Георги Гвоздейков за инцидента на Централна гара
На машиниста на маневрената машина му е прилошало, затова не е успял да спре на 15 метра от влака, каза Георги Гвоздейков за инцидента на Централна гара
Снимка: БТА/Архив

На машиниста на маневрената машина му е прилошало, затова не е успял да спре на 15 метра от влака, каза служебният министър на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков пред журналисти за инцидента с два влака на Централна гара в София. 

Той отрече да става дума за челен сблъсък между два влака. Служебният министър обясни, че по време на инцидента влак, който се композира за Пловдив, изчаква да му дойде времето за тръгване, а зад него маневрена машина трябва да композира друг състав от вагони. На машиниста му е прилошало и затова маневрената машина удря последния вагон на пътническия влак за Пловдив.

Според Гвоздейков скоростта на сблъсъка е била много ниска – между 16 и 22 км/час.

Шестима са пострадалите, като сред тях няма тежко пострадали, каза Гвоздейков, който се позова на информация от Министерството на здравеопазването. По думите му ранените са от маневрената бригада, а не от пътническия влак.

На въпрос дали инцидентът се дължи на факта, че на Централна гара има проблем със знаците, министърът отрече това да е така. Инцидентът няма връзка с инфраструктурата на гарата, каза още Георги Гвоздейков.

 

 

 

 

/БИ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:55 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация