site.btaОбщо 235 жалби са постъпили през миналата година при обществения посредник на Казанлък
Броят на подадените жалби и сигнали при обществения посредник на Казанлък - Гинка Щерева е 235, сред тях 85 броя - писмени. Това става ясно от публикувания годишен отчет за 2021 година.
Броят на входящите преписки е 181, на изходящите - 171, а изминалата година се очертава като годината на анонимните посетители и колективно подаваните жалби и сигнали.
Не са малко случаите, когато в приемен ден на Обществения посредник, гражданите поставят своя проблем, но отказват да се представят. Съдействие от Обществения посредник се търси за разрешаване на дългогодишни спорове, свързани с проблеми на етажната собственост; междусъседски имотни спорове; некоректно поставяни проблеми пред различни институции, в т.ч. и пред общинската администрация. Най-много са жалбите в направление „Здравеопазване и социални дейности“- 32 броя, се посочва в доклада.
Профилът на жалбоподателя в това направление е или възрастен, или болен, или самотно живеещ. Резултатът винаги е плод на добрите партньорски отношения на Обществения посредник с всички институции и доставчици на социални и здравни услуги в общината.
На второ място са жалбите от направление „Транспорт и паркиране“- 27 броя.
/РИ/
news.modal.header
news.modal.text