site.btaВ Седмицата на потребителя от ЧЕЗ - България са организирали срещи на мениджъри с клиенти от Ловеч и Плевен
BOBSTH 10:45:30 19-03-2014
MM1045BO.005
Плевен - ЧЕЗ - клиенти - срещи
В Седмицата на потребителя от ЧЕЗ - България са организирали
срещи на мениджъри с клиенти от Ловеч и Плевен
Плевен, 19 март /Малин Решовски, БТА/
В Седмицата на потребителя от ЧЕЗ - България са организирали
срещи на мениджъри с клиенти от Ловеч и Плевен, съобщиха от
пресцентъра.
Инициативата цели да улесни комуникацията между компанията и
потребителите. Димчо Станев - директор "Обслужване на клиенти" в
ЧЕЗ България, днес приема граждани преди обед в Центъра за
обслужване на клиенти в Ловеч, а от 13.00 до 15.00 ч., ще може
лично да обслужва клиенти в Плевен.
По повод Световния ден на потребителя - 15 март, ЧЕЗ
предвижда мениджъри на компанията да посетят осем клиентски
центъра в шест града - Перник, Дупница, Ловеч, Плевен,
Благоевград и София. По същия повод ЧЕЗ вече представи мобилна
версия на корпоративния си уебсайт (m.cez.bg). Тя съдържа
уебприложение, което дава информация в реално време за
прекъсванията на електрозахранването, причината и очакваното
време за възстановяване на тока.
За деветгодишен период ЧЕЗ е инвестирала в развитие на
мрежите и в подобряване на обслужването 771 млн. лева, създала е
31 центъра за клиенти, увеличила е броя на местата за плащане в
брой от 319 до над 3800. Миналата година бе създаден Енергиен
омбудсман и учреди Съвет с участието на независими експерти и
потребителски организации, припомниха от пресцентъра.
/ММ/
news.modal.header
news.modal.text