Община Хасково – Прессъобщение

site.btaХасково каза „Не на тормоза в училище!“

Хасково каза „Не на тормоза в училище!“
Хасково каза „Не на тормоза в училище!“
Снимка: Община Хасково

В Деня на розовата фланелка децата на Хасково казаха „Не на тормоза в училище!“ В поредицата от инициативи на Община Хасково и Местната комисия за борба с противообществените прояви на малолетни и непълнолетни се включиха стотици ученици. Децата участваха в дискусия на тема „Училищен тормоз. Разпознаваме ли го и как да му противодействаме“ и коментираха документалния филм "Агресия", предоставен на МКБППМН Хасково безвъзмездно от Асоциация „Докосни дъгата“.

Точно в 12 на обяд малки и големи ученици от ПГТ „Александър Паскалев“, ОУ “Христо Смирненски“, СУ „Васил Левски“, ПГДС „Цар Иван Асен II“, СУ „Паисий Хилендарски“, ПГМЕТ „Стойчо и Кица Марчеви“ и много други се хванаха за ръце и описаха кръг на доброто в центъра на града. Символично те изхвърлиха негативните си мисли и подариха с усмивки посланията си за доброта и човечност.  

Заместник-кметът на Община Хасково Динко Тенев, председател на МКБППМН, благодари на младите хора за това, че са съпричастни с каузата на Деня на розата фланелка. „Искам да ви пожелая да бъдете по-смирени. И както сте съпричастни с радостта на приятелите си, така бъдете съпричастни и с тяхната болката. Бъдете здрави и щастливи и нека за поредна година всички заедно да кажем #НеНаТормоза!“, призова зам.-кметът Динко Тенев. 

Розова рамка за снимки със силни думи-послания запечата спомена от днешния Ден срещу тормоза в Хасково. 

/СТГ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:52 на 28.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация