Вицепрезидент - Прессъобщение

site.btaВицепрезидентът чете „Пипи Дългото чорапче“ на ученици в 100 ОУ „Найден Геров“ в София

Вицепрезидентът чете „Пипи Дългото чорапче“ на ученици в 100 ОУ „Найден Геров“ в София
Вицепрезидентът чете „Пипи Дългото чорапче“ на ученици в 100 ОУ „Найден Геров“ в София
Снимка: Пресцентър

Кампанията „Походът на книгите“ се провежда под патронажа на Илияна Йотова

Откъси от „Пипи Дългото чорапче“ на Астрид Линдгрен избра да почете вицепрезидентът Илияна Йотова на ученици от 100 Основно училище „Найден Геров“ в София. XI издание на националната кампания в подкрепа на четенето „Походът на книгите“ се провежда под патронажа на Илияна Йотова. Инициативата е част от мисията на Асоциация „Българска книга“ в подкрепа на грамотността, културата и образованието.

„Пипи Дългото чорапче“ е моя любима книга, защото разказва за силно момиче, уверено в себе си, за което няма невъзможни неща“, заяви вицепрезидентът пред учениците от подготвителен етап до 4-и клас. Тя сподели: „Днес можем да четем от телефона или таблета, но е безценно докосването до истинската книга – хартиената, а не виртуалната. Чрез вас, скъпи деца, книгата ще живее вечно.“

Учениците поздравиха Илияна Йотова с рецитал на емблематични български стихотворения.

„Ние сме малко училище и Ви благодаря, че избрахте да почетете на нашите деца. Всяко българско училище трябва да се уважава, а не само големите“, обърна се директорът Румяна Темелкова към вицепрезидента. Мнозинството от учениците в ОУ „Найден Геров“ са с нисък социален статус, има много деца със специални образователни потребности. Вицепрезидентът Илияна Йотова поздрави ръководството и екипа на училището за отдадеността и любовта, с която обучават и възпитават децата, като се стремят да осигурят подходяща среда за обучение въпреки множеството трудности, пред които са изправени.

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:03 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация