site.btaУспешен старт на първото по рода си роуд шоу на Министерството на туризма във Великобритания
Представяме многообразието на българските туристически дестинации в директни B2B срещи
Изключително успешно стартира представянето на многообразието на българските туристически дестинации във Великобритания. Роуд шоуто, което се организира от Министерството на туризма в сътрудничество с Алианс Българско Черноморие и Aviareps, включва B2В срещи, в които участват български хотелиери, туроператори и курорти с английски партньори. Маркетинговото пътуване започна в Нюкасъл, Великобритания. За първи път, от своето създаване, Министерството на туризма подкрепя такъв вид събития във Великобритания.
В срещата се включи и проф. Мариела Модева, която поздрави участниците от името на министъра на туризма Зарица Динкова. Тя подчерта, че събитието дава възможност на бизнеса да представи България като дестинация за целогодишен туризъм, която предлага прекрасни възможности за СПА, здравен, културен, приключенски, кулинарен и винен туризъм. Акцент беше поставен и на летните и зимни курорти, които привличат най-голям брой британски туристи.
Ясно бе подчертано, че Министерството на туризма заема водещо място на британския пазар. По данни на НСИ за периода януари-август 2023 г. броят на английските туристи, които са посетили България се е увеличил с 10%, спрямо 2022 г.
Над 40 участника присъстваха на старта на маркетинговото представяне на страната ни в Нюкасъл. Българските представители на бизнеса ще проведат срещи и в Манчестър, Бирмингам и Лондон.
Роуд шоуто във Великобритания е важна стъпка не само за привличането на повече британски туристи, но и за инвестиции. Това сочат анализите на експертите от Министерството на туризма, след успеха на инициативата в Полша, Германия и Израел. Моделът на директни презентации и B2B срещите повишават интереса към България и я утвърждават като дестинация за туризъм през цялата година.
news.modal.header
news.modal.text