site.btaОбщинските съветници във Враца одобриха откриване на процедура за избор на управител на „Екопроект“ ООД Враца
На редовно заседание на Общински съвет – Враца (ОбС) беше одобрено откриването на процедура за избор на управител на „Екопроект“ ООД – Враца. Процедурата ще бъде открита в 14-дневен срок след взетото решение днес, ще включва три етапа, а избраният управител ще бъде с тригодишен мандат. Кандидатът следва да е магистър, нужно е да притежава и ръководен опит минимум три години. Документи се подават в 40 дневен срок след датата на публикуване на обявата, решиха съветниците.
Те одобриха бизнес задача на дружеството, в която е записано, че 5% на година трябва да се увеличават нетните приходи от продажби и с 3% да е увеличението на финансовия резултат, спрямо отчетения резултат за предходен период.
Управителят на дружеството получава възнаграждение в размер на пет минимални работни заплати, е записано в договора за управление, който също беше приет от съветниците.
Комисията, която ще избира управител, е съставена от осем души. От тях четирима са общински съветници, избрани поименно на заседанието на ОбС, един юрист, двама представители на администрацията и един представител на Община Мездра, поради съдружието на общината с 25% от капитала. Останалите 75% от капитала са на Община Враца.
„Екопроект” ООД е дружество, което управлява депото за неопасни отпадъци Враца – Мездра, като отговаря за събиране, съхраняване и обезвреждане на отпадъците. Регионалното депо е изградено през 2000 г. Общата площ на регионалната система за управление на отпадъците е 133 декара, капацитетът на действащата клетка е 19,84 декара. Системата обслужва две общини с население около 170 000 души, се посочва на сайта на дружеството.
От 4 ноември 2021 г. управител е Мирослав Комитски с тригодишен мандат.
/МК/
news.modal.header
news.modal.text