site.btaНай-новата тенденция в онлайн търговията е персонализираният подход към клиента, според експерт

Най-новата тенденция в онлайн търговията е персонализираният подход към клиента, според експерт
Най-новата тенденция в онлайн търговията е персонализираният подход към клиента, според експерт
Последната тенденция в онлайн търговията е персонализираният подход при продажбите, каза за БТА Любомир Атанасов, основател на фондация „Digital4“. По думите му това се постига чрез различни инструменти, включително с използване на изкуствен

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ИС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:51 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация