site.btaВъпреки че в най-различни доклади се говори, че туризмът е приоритет за правителството, още липсва единен туристически бранд, каза генералният директор на БТА Кирил Вълчев

Въпреки че в най-различни доклади се говори, че туризмът е приоритет за правителството, още липсва единен туристически бранд, каза генералният директор на БТА Кирил Вълчев
Въпреки че в най-различни доклади се говори, че туризмът е приоритет за правителството, още липсва единен туристически бранд, каза генералният директор на БТА Кирил Вълчев

Българската телеграфна агенция (БТА) има за цел в навечерието на всеки от туристическите сезони да организира форум, на който да се обсъждат посланията, които заедно с ангажираните в туризма институции и медии да отправяме. Това каза генералният директор на БТА Кирил Вълчев по време на откриването на първото издание на форума „БГ ТУРИЗЪМ – ЛЯТО 2022“ във Варна. 

Форумът е организиран от БТА в партньорство с Икономическия университет в крайморския град.

Трябва да намерим верни послания след COVID-19, по време на войната и на набиращата скорост икономическа криза. Идеята е да намерим послания, различни от трите "S"  – трите първи букви на английски за слънце, море, пясък, каза още Вълчев. 

Той добави, че образът на България в туризма се свежда до пет неща – неособено популярна туристическа дестинация, евтина и достъпна, без характерен туристически елемент, ниски очаквания, доста малка познатост на богатото историческо наследство. 

Генералният директор на БТА каза още, че в най-различни доклади се говори, че туризмът е приоритет за правителството, но все още не е създаден единен туристически бранд. 

/ВД/

В допълнение

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:55 на 15.08.2022 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация