site.btaНад 2200 домакинства в София са заявили стикер „СТОП реклама“, за да спрат получаването на нежелани хартиени брошури
![Над 2200 домакинства в София са заявили стикер „СТОП реклама“, за да спрат получаването на нежелани хартиени брошури](/upload/290749/V_SH6588.jpg?l=1000)
![Над 2200 домакинства в София са заявили стикер „СТОП реклама“, за да спрат получаването на нежелани хартиени брошури](/upload/290749/V_SH6588.jpg?l=1000&original=)
Над 2200 домакинства в София са заявили стикер „СТОП реклама“. Целта е да спрат получаването на нежелани хартиени брошури на търговски обекти. Това сочат данните на пилотния проект „СТОП на рекламата“ от началото на април.
/ИС/
news.modal.header
news.modal.text