site.btaСтоличната община губи огромни средства от приходи от рекламна дейност според заместник-председателя на СОС Панайот Бончев

BOBSTH 14:49:30 06-02-2014
NZ1449BO.030
СОС - реклама - приходи

Столичната община губи огромни средства от
приходи от рекламна дейност според
заместник-председателя на СОС Панайот Бончев


София, 6 февруари /София Господинова, БТА/
Столичната община губи огромни средства от приходи от рекламна
дейност. Това заяви днес Панайот Бончев - заместник-председател
на Столичния общински съвет /СОС/, на сесията на Съвета.
Според Бончев Столичната община губи огромни средства от
приходи от рекламна дейност. В отговор на питане до кмета на
София за приходите от реклама се посочва, че те са 3,5 млн.
лева. Според Бончев обаче те трябва да са 4,3 млн. лева. Много
от наемите на рекламните елементи в столицата не са
актуализирани, те трябва да са много по-високи, посочи
съветникът от БСП.
По думите на Бончев приходите от сто броя от т. нар. хуругви,
които висят от стълбове в града, са 1700 лева месечно, което е
нереално. Бончев попита защо Столичният инспекторат не ги
премахва, когато изтече срокът за поставянето им.
Не се спазва едно основно задължение, а именно по контактната
мрежа да не се поставят рекламни елементи каквито има пред кино
"Одеон" и около паметника на Патриарх Евтимий, каза Бончев. Друг
пример според него са указателните табели с имена на улици и
булеварди, до които много често има реклами, въпреки че е
забранено. Столичната община трябва сериозно да се заеме с тези
проблеми, за да спре да губи хиляди левове от реклама, заяви
Панайот Бончев.

/НЗ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:20 на 21.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация