site.btaУченици от Началното училище "Михаил Куманов" в Пещера гостуваха на Министерството на образованието и науката за Василица

Ученици от Началното училище "Михаил Куманов" в Пещера гостуваха на Министерството на образованието и науката за Василица
Ученици от Началното училище "Михаил Куманов" в Пещера гостуваха на Министерството на образованието и науката за Василица
Ученици от Началното училище "Михаил Куманов" в Пещера гостуваха на Министерството на образованието и науката за Василица. Снимка: МОН

Ученици от Началното училище "Михаил Куманов" в град Пещера гостуваха на Министерството на образованието и науката (МОН) по случай ромската Нова година - празник, наричан още Василица или Банго Васил. Децата представиха традиционни обичаи за отбелязването на празника, съобщи пресцентърът на МОН. 

Възпитаниците на началното училище бяха посрещнати от заместник-министъра на образованието и науката д-р Емилия Лазарова, която им пожела да са здрави, щастливи и много любознателни. "Благодарим Ви за прекрасното изпълнение, с което ни потопихте в магията на ромската култура. Вашите песни и сурвакарски благословии внесоха радост и топлина в сърцата ни", каза им тя. 

Децата сурвакаха за здраве и късмет ръководството и експертите в МОН. В групата участваха ученици от първи до четвърти клас, които демонстрираха музикални таланти. Те бяха придружени от директора Виолета Паева, от техни учители, от образователния медиатор и от служители на училището.   

Гости на събитието бяха също заместник-министърът на образованието и науката акад. Николай Витанов, и директорът на дирекцията "Приобщаващо образование" Грета Ганчева. На тържеството присъстваха и експерти от МОН.  

/ТС/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 02:14 на 15.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация