site.btaМинистър Тодор Танев откри ресурсен кабинет в СОУ "Христо Ботев" в Разград

BOBSTH 15:11:00 26-01-2015
MM1510BO.016
Разград - Тодор Танев - посещение

Министър Тодор Танев откри
ресурсен кабинет
в СОУ "Христо Ботев" в Разград


Разград, 26 януари /Садет Кърова, БТА/
Министърът на образованието и науката проф.Тодор Танев
откри днес ресурсен кабинет в СОУ "Христо Ботев" в Разград. Той
похвали ръководството на училището за това, че е много подредено
и уютно, като отбеляза, че учебното заведение му приличало на
германско. "Очевидно, че тук мениджмънтът е много добър", каза
министър Танев.
Директорът на училището Стойчо Стоев съобщи, че Ресурсният
кабинет в учебното заведение е създаден и оборудван по проект
"Усмивки за всички деца: Подкрепа за децата със специални
образователни потребности". Проектът е осъществен от Сдружение
"Младежки форум 2001 - Разград", в партньорство със СОУ "Христо
Ботев" и съдействието на Ресурсния център.
Проф.Танев присъства и на открит урок в новия кабинет, с
деца със специални образователни потребности. След урока
министърът на образованието коментира, че при добри грижи и
програми може да се намерят таланливи деца и в Ресурсните
центрове. Той отбеляза, че всяко дете има талант в себе си и
когато за тях се полагат добри и интелигентни грижи, резултатите
са налице. Трябва да се подхожда индивидуално към всяко дете, а
не индивидуалистично, допълни министър Танев.
Той получи подарък от училищното ръководство - картина,
нарисувана от осмокласника Георги Пламенов, който е със
заболяване и се обучава на индивидуален план.
Министърът на образованието и науката проф.Тодор Танев е на
двудневно посещение в област Разград. По програма той ще посети
няколко училища в региона, в 16.30 часа днес проф.Танев ще се
срещне с областния управител Петър Василев, а в 17.15 ще даде
брифинг за медиите в Професионална гимназия по икономика "Робер
Шуман". След това министърът ще се срещне с директори на училища
от областта.

/ММ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:15 на 17.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация