site.bta4,7 милиона обаждания са приети на телефонната линия на ЧЕЗ за осем години

BOBSTH 10:58:01 19-07-2015
MH1057BO.004
ЧЕЗ - приети обаждания - данни

4,7 милиона обаждания са приети
на телефонната линия на
ЧЕЗ за осем години


София, 19 юли /София Господинова, БТА/
От началото на денонощната информационна линия на ЧЕЗ през 2008 г. до момента, компанията е приела 4,7 млн. обаждания в своя колцентър, съобщават от дружеството.
Средното време за свързване с оператор е намаляло от средно 30 секунди през 2008 г., до 17 секунди за първото полугодие на 2015 г. Компанията е намалила с 13 секунди средното време за отговор от оператор. Обслужените писма на имейла на дружеството са близо 223 хиляди. На 90 на сто от запитванията е отговорено до 24 часа след постъпване на писмата.
Статистиката показва, че най-голям брой обаждания, 40 на сто от всички, са за предоставяне на справка за дейностите на дружествата от групата на ЧЕЗ в България. Останалите позвънявания са за заявяване на услуга по телефон, подаване на сигнал или искане на информация за прекъснато електрозахранване.
/МХ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:58 на 12.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация