site.btaСредното време за обслужване на клиент в офиса на НАП-Плевен е осем минути

BOBSTH 11:53:01 04-12-2015
PP1151BO.014
Плевен - НАП - обслужване

Средното време за обслужване
на клиент в офиса
на НАП-Плевен е осем минути


Плевен, 4 декември /Малин Решовски, БТА/
Средното времетраене за обслужване на един клиент в офиса на НАП в Плевен е около осем минути, съобщи експертът Веселка Костадинова.
Тя уточни, че най-краткотраен е престоят за подаване на заявление и издаване на персонален идентификационен код /ПИК/.
Общо 9102 души, данъкоплатци или осигурители, са приети от служителите на приходната администрация в Плевен през ноември. Най-търсената услуга е била свързана с изясняване на здравноосигурителния им статус. Над 2020 души са обслужени по този повод.
От началото на юли за удобство на гражданите и фирмите с просрочени публични задължения или с образувани изпълнителни дела, в офиса на НАП в Плевен приема дежурен публичен изпълнител. За пет месеца 1326 души са потърсили консултация. Само през ноември броят им е бил 476. Приети са 27 заявления на физически лица за прехвърляне на лични осигурителни вноски от универсален пенсионен фонд към НОИ, посочи Костадинова.
/ПП/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:55 на 09.02.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация