site.btaВарна ще бъде рекламирана онлайн като целогодишна дестинация

BOBSTH 14:38:01 02-05-2018
GI1436BO.007
Варна - градове - дигиталност

Варна ще бъде рекламирана онлайн
като целогодишна дестинация


Варна, 2 май /Мила Едрева, БТА/
В рамките на следващите три години предстои изпълнението на интегриран план за подобряване онлайн позиционирането на Варна като целогодишна туристическа и бизнес дестинация, съобщи днес Мирела Донкова, един от координаторите на проекта "Интерактивни градове: Ефективно управление на градовете чрез дигитални инструменти, социални медии и съдържание, генерирано от потребителите".
В рамките на проекта се запознахме с много добри практики, които са приложими и у нас, посочи Донкова. По думите й една от основните цели в европейските градове е да бъдат приобщени гражданите, които да определят приоритетите на управлението и да предлагат различни инициативи, които биха допринесли и за развитието на туризма. Много от проектите се реализират чрез дигиталните пътища и социалните мрежи, като има възможност да бъдат разработвани и мобилни приложения за телефони, допълни Донкова.
Варна вече има свой сайт, който става все по-популярен сред потребителите, допълни Иван Димитров, маркетинг- и туристически експерт. Според него би било добре, ако бъде създадена платформа за цяла България, в която да има място за всяка община.
Димитров допълни, че за Варна проблем остава транспортната осигуреност, тъй като през зимата броят на полетите е минимален. Освен това липсват т.нар. зелени зони в курортните комплекси, в които хотели и ресторанти работят целогодишно. За да се случи това, бизнесът трябва да развива своя дигитален маркетинг, да се бори и да привлича гости, обобщи Димитров.

/ГИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 09:19 на 10.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация