site.btaПрез март сцената на „Топлоцентрала“ представя лицето на една жена, изиграно на една сцена

През март сцената на „Топлоцентрала“ представя лицето на една жена, изиграно на една сцена
През март сцената на „Топлоцентрала“ представя лицето на една жена, изиграно на една сцена
През март сцената на „Топлоцентрала“ представя лицето на една жена, изиграно на една сцена, снимка – „Топлоцентрала“

През март сцената на „Топлоцентрала“ е открита, търсеща, провокативна и дълбоко свързана с емоционалния свят – всичко това може да бъде срещнато в лицето на една жена или изиграно на една сцена, информират от културния център.

На 11 март публиката ще види „Златната рибка“ – интерактивен спектакъл на Playback Storycatchers, професионална театрална компания, занимаваща се с playback theatre, танц, музика. „Playback театърът е интерактивна форма на импровизационен театър, при която актьорите изиграват истински истории, разказани от публиката, в реално време. Тази театрална форма насърчава диалога, емпатията и споделянето, създавайки уникално преживяване за всички участници“, коментират от „Топлоцентрала“. 

Каква е „машината“ на Руб Голдбърг? Според описанието това е сложен механизъм, изпълняващ простички задачи по абсурдно усложнен начин. Как тази тема се превръща в главен герой в пърформанса „Верижна реакция“ – на 12 март.

На 18 март Bingo Symphony Orchestra ще представи AVA1 – танцово шоу с музика на живо. Според екипа му това е първият в света истински разумен андроид с изкуствен интелект, създаден с идеята да реши всички проблеми на човечеството. Въпросът е дали ще успее или идеята, че AI може да бъде панацея, ще се окаже твърде утопична. 

В танцовия пърформанс Danceperimental (19 март), един стар телефон ще предизвиква аудиторията да участва в създаването на представление с лични истории и преживявания. Танцът и музиката са импровизирани, плод на присъствието на публиката и вдъхновени от нейните споделяния. 

В продължение на 6 дни уъркшопът „Тяло, движение и светлина“ (21 март) с водещ Росен Михайлов ще представи различни композиционни и импровизационни техники в създаване на сценично действие, движение и хореография.  

На 26 и 27 март програмата продължава с пърформанса К(-А-)О на Кенджи Шинохе.  В центъра на шоуто са емотиконите. Въпросът е как можем да възстановим истинските си чувства в ерата на дигитална фалшивост. Японският хореограф изследва чрез тялото и дигиталните технологии, и начина, по който чувствата се изразяват върху символите на клавиатурата.

/ДД

/АВП/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:51 на 06.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация