site.btaУченици от Босилеград участваха в първото Детско биенале на акварела, състояло се в Нови Сад
![Ученици от Босилеград участваха в първото Детско биенале на акварела, състояло се в Нови Сад](/upload/10388638/462563456_1592466758143189_5670058526551678004_n.jpg?l=1000)
![Ученици от Босилеград участваха в първото Детско биенале на акварела, състояло се в Нови Сад](/upload/10388638/462563456_1592466758143189_5670058526551678004_n.jpg?l=1000&original=26cdba7e7efaf78b5f24284eee80f177efc6a47c)
Ученици от Основно училище „Георги Димитров“ в Босилеград участваха в първото Детско биенале на акварела, състояло се в Нови Сад.
В категорията за основни училища свои творби представиха Александра Петрова, ученичка от осми клас, и Желко Николов, ученик от шести клас в подведомственото училище в село Горна Любата. Техните акварели бяха създадени под ръководството на учителя по изобразително изкуство Любиша Пенев, който изпрати техните творби за участие в конкурса. Произведенията им бяха включени в селекцията и станаха част от изложбата. Миналия уикенд учениците лично присъстваха на тържественото откриване на изложбата в Нови Сад, придружени от учителката Оливера Иванова и заместник-директорката Йелица Василев Митрева.
Събитието, организирано от Културния център на Нови Сад, има за цел да популяризира младите таланти и техните учители. Специален акцент е поставен върху приноса на преподавателите, които вдъхновяват и подкрепят учениците в развитието на техните умения и творчески потенциал. Изложбата в Културната станция „Барка“ на адрес Ченеяска 54 ще бъде отворена до 14 декември.
„Работата с талантливи деца е предизвикателна, но и изключително удовлетворяваща. Изключително важно е да се подсигури пространство за изразяване на младите творци и да се насърчава тяхната креативност, което допринася за развитието на любовта към изкуството още от ранна детска възраст“, сподели учителят по изобразително изкуство Любиша Пенев.
Заместник-директорката Йелица Василев Митрева подчерта значението на участието в подобни събития за утвърждаването на училището и учениците. Тя вярва, че такива инициативи предоставят ценна мотивация както за децата, така и за техните преподаватели.
/ИКВ/
news.modal.header
news.modal.text