site.btaРоудшоу във Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф търси нови възможности за българския туристически пазар

Роудшоу във Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф търси нови възможности за българския туристически пазар
Роудшоу във Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф търси нови възможности за българския туристически пазар
Снимка: Министерство на туризма

Министерството на туризма подкрепя нови бизнес възможности за България на германския туристически пазар чрез серия от стратегически събития в Германия, които ще се състоят от 11 до 14 ноември 2024 г. Четири ключови града - Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф - ще бъдат домакини на поредица от бизнес срещи и събития, събрани в рамките на инициативата Road Shows, съобщиха от министерството.

Основната цел на тези събития е да се задълбочат връзките между български и немски туроператори, хотелиери и представители на туристическия бизнес. Всяко от събитията ще включва двустранни срещи и индивидуални разговори, които ще позволят на участниците да обменят идеи и да представят своите предложения с оглед на изграждането на нови партньорства и укрепването на сътрудничеството.

Тази инициатива е част от активната стратегия на Министерството на туризма за утвърждаване на България като предпочитана туристическа дестинация за германските туристи. Кампанията продължава успешните международни инициативи на министерството, започнали в края на 2022 г. с представяния в Полша, Германия, Израел и Великобритания. Поредицата от събития е съобразена с Годишната програма за Национална туристическа реклама за 2024 г., която цели засилване на стратегическите партньорства и насърчаване на посещенията в страната.

Министерството на туризма подкрепя тази инициатива на Алианс "Българско Черноморие", която е в унисон с неговите приоритети за утвърждаване на България като предпочитана дестинация и за създаване на трайни бизнес отношения с чуждестранни партньори. Очакванията са Road Show събитията да доведат до значително разширяване на туристическите контакти и засилване на интереса към България сред германските туристи.

Заместник-министърът на туризма Ирена Георгиева участва в серия двустранни срещи на туристическия бизнес в Полша, като в периода 24-27 октомври 2022 г., делегация, ръководена от Георгиева и съставена от представители на българския туристически сектор, проведе двустранни българо-полски бизнес срещи в градовете Вроцлав, Катовице, Краков и столицата Варшава, съобщиха през 2022 г. от ведомството. След успешния летен сезон 2022 за българо-полския туризъм и след проведени разговори с представители на браншови организации в сектор туризъм, Министерството на туризма взе решение да организира серията от срещи в Полша, посочиха тогава от Министерството и допълниха, че в инициативата активно се е включил и Алианс Българско Черноморие с неговия председател Франк Кванте, който е бил част от делегацията.

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 19:40 на 21.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация