site.btaПриключи отчетната кампания за отоплителен сезон 2023/2024 за клиентите на "Нелбо", които са на прогнозен годишен отчет

Приключи отчетната кампания за отоплителен сезон 2023/2024 за клиентите на "Нелбо", които са на прогнозен годишен отчет
Приключи отчетната кампания за отоплителен сезон 2023/2024 за клиентите на "Нелбо", които са на прогнозен годишен отчет
Снимка: Борислава Бибиновска/БТА, архив

В началото на седмицата приключи отчетната кампания за отоплителен сезон 2023/2024 за клиентите на "Нелбо", които са на прогнозен годишен отчет, съобщиха от компанията за топлинно счетоводство. Данните, даващи представа за размера на изравнителните сметките за отминалия отоплителен сезон, предстоят да бъдат анализирани. Две трети от сградите са с напълно отчетени уреди. Клиентите от тези сгради няма да имат корекции на изравнителни сметки, поради неосигурен от съседи достъп за отчет.

"В стремежа си да сме в синхрон както със съвременните тенденции, така и с нуждите и очакванията на нашите клиенти, от тази година отчетната кампания на визуалните уреди е изцяло модернизирана. Отчетите се извършват с таблети, а талонът с данните от визуалния отчет е достъпен онлайн, за всеки регистрирал се на клиентския ни портал Нелбо е-зона. Дигитализирането на процесите ни дава възможност да сме по-бързи, точни и ефективни в обслужването на клиентите и повишава удовлетвореността от услугите ни за топлинно счетоводство", каза изпълнителният директор на "Нелбо" Боряна Колева.

Над 70 процента от домакинствата, обслужвани от "Нелбо", са оборудвани с радио уреди, като част от тях ползват услугата месечен отчет и не се нуждаят от изготвянето на изравнителна сметка Месечните данни за потребените енергия и топла вода също са достъпни за онлайн справка в Нелбо е-зона. Освен бързия достъп до графици и данни от визуален отчет, регистрацията в клиентския портал на "Нелбо" осигурява информация за валидността на уредите, възможност за проверка на сметки и статистика за потреблението в имота, допълват от компанията.

Изравнителните сметки може да се видят в клиентския портал в момента на изготвянето, а клиентите които не са отказали хартиен носител ще ги получат както следва: Пловдив – до 15 юни; Перник, Враца и Козлодуй – до края на месец юни и София – до 15 юли. Резултатите от изравнението ще бъдат предадени и на топлофикационните дружества за фактуриране. Домакинствата, които не са осигурили достъп за отчет на уредите за дялово разпределение в рамките на отчетната кампания, могат да заявят извънредно платено посещение до 31 август, се посочва още в съобщението.

/СЛС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 09:29 на 27.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация